neger bollar!

har inte haft tid att sitta vid dator så därför har det inte blivit någon inlägg ;p
fredag; tobbe, kb, emil, marcus, jag, sara, eddie, ante, marielle & biffen var hemma hos kb och drack lite grann. hade det verkligen trevligt & jag berättade om det dära som har hänt mellan mig och "k" , kändes så sjukt bra att jag hade sagt det. och vi pratade om det jag & kb. ni bryr er verkligen. tack för ni finns!

lördag: sov typ hela dagen, & marcus kom hit så kollade vi på tv fast jag sov ;) sen på kvällen så kom eddie & matte till mig. sen drog vi till kb och va där en stund. men dom skulle till mallen så vi gick till marcus & kollade på film där ( jag, sara, marcus & eddie) kollade på luftslottets som sprängdes, sjukt bra film. bara att sara skrek så jag höll på att dö :o

söndag: chill dag!

idag: riktig rolig färd till skolan ;) trodde att vi skulle köra av vägen ett antal gånger. haha!
slutade elva idag som vanligt. när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och nu snart ska jag och bror baka neger bollar! :D sen ikväll blir det att kolla på film med lite folk :)
puusssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0