kharma

igår kväll kom malin, hanna & santa hem till mig. jag och malin skyndade oss att fixa.
sen så skulle vi åka in med halv 10 bussen men den kom aldrig, så vi fick skjus av Lindas släkting.
hon släppte av mig, malin & linda vid kharma. och där var det fullt ös till klockan ett.
hur roligt som helst, träffa massa folk som man inte träffat på år! 
sen kom kusin ante och hämtade oss, emelie var oxå med! =D så åkte vi och släppte av linda och sen åkte vi till malin och dom åt :p när vi skulle släppa av mig så åkte vi genom skogen, och då såklart så fastnade vi rakt över vägen. så jag och emelie fick putta på.. härligt! kom hem vid kvart över två nångång :)

mamma väckte mig tolv halv ett för att moster var här. var hur trött som helst!
och snart ska jag väl börja städa rummet.. orkar verkligen inte. tyvär så har jag inga bilder från igår.
hörs senare puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0