trött

hejhej.

skolan var hur seg som helst, var så jäklans trött! tror nog att alla var det idag.
kollade iallafall på paradise hotel finalen igår =D
hade skridskor på idrotten sista timmen idag. fick skit ont i fötterna, hatar skridskor fast ändå är det roligt ibland :o
kom hem la mig på soffan och kollade på one tree hill. sen efter det somnade jag tydligen och vaknade av att pappa väckte mig för att det var mat, trodde det skulle vara nå skit gott men nej då KORV! fyyfan, så jag åt ingenting. har redan ätit korv i skolan idag så det räcker med korv idag!. och nu sitter jag här, skit trött och hungrig. håller på att plugga spanska glosorna, det suger! ska bara vara hemma idag och försöka gå och lägga mig i tid, får väl se hur jag lyckas med det.
hörs puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0