torsdag

hejhej.

kollade på anja igår när hon åkte, jävla vurpa hon gjorde. tyckte så himla synd om henne. om hon inte hade ramlat så hade vi fått ett silver, men men. och emil gick det inte så bra för heller! ;/

hade sovmorgon som vanligt idag, skönt som tusan! :)
åkte på samma buss som rikardälsk, han var hyper & jag hade psm. så vi gick inte bra ihop idag :p
oxå hade vi en snäll busschafför, åkte direkt till skolan =D så vi slapp åka till resecentrum och byta buss.
började med svenska, sen so, no & sist estet. vi skulle kolla på film typ jag,emma,magda,my & julia och några flera sjuor
men jag magda och julia vela inte så vi gick i skåpen och kolla efter nå gott. snacka om att vi hade roligt!
sen gick vi ut och smög lite ;) efter det gick vi till ica och delade på en kladdkaka och kakar, hur jävla gott som helst!

sprang nästan hem för jag vela inte missa one tree hill. sen när det var slut så gjorde jag lite spanska läxa, kan dom dära jävla orden nu tror ja. hatar dom! får se om jag ska vara med sara idag, bror på när hon kommer hem från sandviken.
här kommer det lite bilder från igår och lite andra bilder ! :)


fika dags!






fick rosor av älsklingen på alla hjärtans dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0