syster

somnade sjukt fort igår alltså.
har pratat med mamma idag om att jag kanske ska ha en fest när jag fyller, jag fick tror ja :o ska prata mer med henne senare! =D
snart kommer älskade stora syster som jag saknar som tusan.

syster vi klarar det här tillsammans eller hur? vi klarar allt tillsammans.
jag kanske inte har vart den bästa systern i världen men jag ska skärpa mig nu.
jag ska ta vara på dig. jag vill inte att vi ska glida ifrån varandra, måste verkligen skärpa mig!
men du ska veta att jag alltid kommer älska dig. och ingen kan sära på oss!
vi gör allt förvarandra, allt för att vi ska må bra. om du vill prata eller jag som träffas vi alltid och pratar ut med varandra. kommer ihåg alla våra minnen, när vi drack först hos simon och sen gick vi till ante. och jag pussade dig hundra gånger och du spydde och jag var så himla rädd. kommer inte ihåg så mycket från den kvällen, men jag kom ihåg att jag var sjukt jävla rädd, rädd för att något skulle hända dig. och sen bara lämnade jag dig där? jag vaknade hemma, men du var inte där. jag smsade fort som ögat och frågade var du var någonstans, och då hade du sovit hos ante.
jag höll andan hela tiden innan jag fick ett svar från dig var så rädd att du hade somnat ute eller nått, för det var ju vinter då. sen sommarlovet 2008, då var vi nog varje dag. för du var ju tsm med viktor och då var du mycket i årsunda. kommer ihåg alla våra kvällar på strandbaden. och när vi ramlade på cykeln, haha.
och när du simon, jag & rikard blev tillsammans samma dag. när du sov hos mig på höstlovet och vi ställde klockan för att vi skulle så tidigt som möjligt åka till simon och va med dom.
men sen tog det slut mellan er och jag grinade när ni gjorde slut. tyckte det var så jävla hemskt för att du såg så ledsen ut. och allt det här med "han", du har mått så jävla dåligt över han. jag har lust att bara döda han.
allt han har gjort mot dig har sårat mig. jag hatar dig att se då ledsen och förkrossad ut. därför hatar jag han.
vill bara att du ska hitta någon som älskar dig och tar väl hand om dig.
snart kommer du så jag måste sluta skriva för jag måste fixa mig. men dy ska alltid veta att jag älskar dig syster.
och finns alltid här för dig!
/ din lilla syster






gamal bild på dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0