måååndag 15/2

hejsan.

ja det blir ju inte så mycket bloggande för mig eftersom att min dator har fått nå fel.
har vart med rikard typ nästan hela helgen utom på fredagen, och sen på lördagen var jag på melodifestivalen.
och på kvällen gick jag till rikard och sov där :)
sen när jag vaknade var det ju alla hjärtans dag, så gick rikard ner först. kom tillbaka efter 20 min kanske och då kom han upp med 7 rosor oxå sa han att det var frukost så vi gick ner, då hade sötungen gjort pannakakor!
hur underbar som helst. fast dom var ju inte världsfina precis men vafan ddet var gulligt iallafall , iloveyou!
fick sluta en halv timme tidigare idag, eller det kanske var till och med 50 minuter tidigare?
vi fick sluta halv elva iallafall. så jag drog till stan och kolla lite sen gick jag till min mosters jobb och satt där och väntade på fem över ett bussen :) vet inte om jag ska vara med rikard idag eller inte , han fixar nått nu vettefan :s
aja vi hörrrrs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0