GULD

hej

lång dag i skolan, och jäkligt tråkiga lektioner. började med NO prov, gick ju toppen! ..
sen hade jag hål i 40 år kändes det som. sen sista timmen så skulle vi ha idrott men alla vi sket i den typ.
orkar inte gå fram och tillbaka till skogsvallen! åkte med 20 över två bussen hem, skönt!
kom hem, duschade och sen kollade jag på one tree hill & pluggade lite SO.
sen vid halv sex kom eddie & marcus, satt oss i friggen och kollade på tv. sen åkte dom hem och åt hos marcus, och när dom kom tillbaka hade dom med sig en film "sällskaps resan" så jävla skön film! =D
marcus hann inte kolla klart filmen för han åkte med tobbe, så jag och eddie kollade först klart på filmen sen kollade vi på OS :) GUUUULD! han åkte hem typ vid halv elva nån gång :)

imorgon kommer ante kusin och hämtar mig, så skjusar han mig till skolan. har sovmorgon :)
men nu ska jag nog ta och kolla igenom älsklingarnas bloggar, sen sova!
pusss


bild; från party't hos joel


Kommentarer
magda

vi ska få de här oh funka, de fixar vi :D jag älskar dig fina unge :D ! <3<3<3

2010-02-24 @ 23:56:36
URL: http://magdajohanssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0