vi va inte så länge hemma hos malin, vi drog typ direkt till marcus igen.
fyra st i eddies epa, fick jävligt ont i arslet annars lugnt ;)
var mycket folk hemma hos marcus, och det kom ännu mera!
men vid elva halv tolv skjusade eddie malin hem, för hon mådde dåligt stackarn.
efter vi hade vart hos malin åkte vi till marcus igen, höll på att köra över två harar annars lugnt! ;)
gick hem vid ungefär halv fyra tiden nånting :) .

efter jag hade vaknat så kunde jag knapt andas, har blivit så jävla förkyld.
desereé skulle egentligen komma men det blev inte så, så ska nog vara med malin , men hon svarar inte ;o
får hoppas på att det inte har hänt nått ! :o
puss

du kommer alltid att vara min första kärlek, förlåt för att det blev så här.



Kommentarer
Anonym

Om det är någon som ska be om förlåtelse så är det väl jag för att jag inte gjorde som du sa från början. fattar inte varför jag inte lyssna på dig. som man bäddar får man ligga. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta Linnéa. Kommer aldrig att glömma dom underbara minnena med dig. saknar dig med hela mitt hjärta <3

2010-02-22 @ 16:45:53
ellen

lilla gumman!!! :( <3

2010-02-22 @ 18:36:43
URL: http://eehllen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0