you don't know

hejsan.

var skola idag som vanligt började med spanska . .
sen hade vi musik spelade trummor jag & julia vi var seriöst bäst :o
haha ägde alla ! :d , sen hade vi lunch i 10 min eller vi hade igentligen ingen lunch
efter musiken men vi fick sluta tidigare för alla var vrålhungriga. fast det var inte så god mat
istället . sen hade vi matte , gick väl bra tycker jag :) efter det hade vi hål i en timme typ
gjorde ingenting , eller jo jag och julia knäppte kort på my hela tiden haha så roligt hade vi ;)
klockan 10 över ett hade vi so med conny boy . gjorde väl typ ingenting vi satt och läste på
till provet som vi ska ha på fredag om EU. och efter so:n hade vi no .
kollade på en film om rymden och  jag tror jag råka somna :o . men det var så mörk i
rummet och jag blundade ett lite tag sen vaknade jag av att magda fråga om nånting .
måste nog gå & lägga mig lite tidigare på kvällarna kanske så jag inte somnar någon
mer gång på någon lektion .

och igår var ju jag på nya ungdomsgården och tidiningen var ju där.
och imorse smsade först my mig och skrev fin du var i tidiningen . sen magda skrev det oxå .
sen efter ett tag skrev my första sidan kom du med på oxå . skit roligt ! ni har säkert sätt mig på
första sidan i arbetarbladet och i mitten av tidingen typ fast då är alla med .
men nu ska jag nog ta och plugga lite spanska och so:n .
ikväll tror jag att jag skulle hitta på nått med rikard och petter
får väl se om jens & simon är med också :)

                      så snyggt !


                         älskar dig my arleus !


                 haha så snyggt


                          puss påre !



Kommentarer
my

du tigger stryk :D

2009-09-16 @ 16:31:28
URL: http://mytyp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0