you are the best

hejhej :)

har inte bloggat på hela helgen men det är bara för att jag inte har haft tid att sitta vid datorn
så därför har det blivit att jag inte har bloggat. men ska försöka skriva nu vad jag har gjort
i helgen , om jag kommer ihåg allt ;)
I fredags så var jag i skolan ju som vanligt sluta kvart över tre segt som tusan .
när jag kom hem la jag mig i sängen och somnade till sju sen åt jag och drog senare
till ica för rikard,petter, jens & några till var där . lurade jimmy att jag och rikard hade gjort slut och
att jag var tillsammans med petter så jag och petter stog och höll om varandra där , han gick på det
fast sen sa vi som det var ;) sen så drog jag till tobbe andersson och pratade med ante , kusinen min :)
han var inte nykter kan man ju säga ;) först råkade han spilla öl på min högra sko sen pissade han på min andra sko :o skit mysigt . fast tror inte att det kom så mycket på skon . men roligt hade vi iallfall bara att ante, och två från
österfärnebo & simon larsson och alla andra höll på att skämma ut mig :o . men det tar jag inte upp på
bloggen ;) . sen så drog dom till österfärnebo , och då drog jag och rikard hem och sov :)
sen i går (lördags) vaknade vi tidigt kanske 12 men låg i sängen ett tag. sen drog vi hem till mig
så jag fick fixa och sånt :) efter det gick vi hem till rikard och då kom petter . sen kom min pappa
och hämtade upp oss så vi fick åka till macken och köpa lite godis . pappa skjusade hem oss till rikard och då
kom jens . vi kollade på nån film som jag inte vet vad den heter . fast jag var inte så inne i filmen heller ;)
sen vid ett drog petter & jens hem till sig och jag och rikard var barnvakt åt hans bröder .
satt och kolla på en skit bra film på tre:an . kommer inte ihåg vad den hette men jätte bra va den verkligen :)
sen så blev det filmen "mask" på tv. jag hade kollat på den förr när jag var mindre. sorlig film , men vi hann inte kolla klart på den för klockan var halv fyra och då kom hans föräldrar hem så då stack vi hem till mig och sov :)

idag vaknade vi vid halv ett kanske . gick ner & käka frukost sen lära jag göra läxor och duscha och sånt :)
sen var klockan fyra kanske och då drog vi till ica för att petter var där . sen kom martin och jens. stog och pratade med dom ett tag . fast sen vid fem åkte jag hem och käka . och nu sitter jag här hos rikard igen håller på att kollar på en film . fast han är nere och käkar nu så då passar jag på att blogga :)
har tyvär inte knäppt några nya bilder så kan inte lägga ut nån . men imorgon är det skola
kommer säkert några bilder på my eller födelsedags barnet julia sandin ! :)

/ linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0