keep on moving

hallådär !

igår kväll så skrev jag ingenting men jag gjorde inte specielt mycket
gick ut och gick med malin & fredrik . sen åkte dom hem så då gick jag in
och la mig i sängen under täcket och kollade först på idol. sen så blev det så klart andra avenyn ! .
men idag så var jag ju så klart i skolan . känndes som dagen aldrig slutade . hade
idrott sista passet vid skogsvallen . sprang 2.5 km , eller sprang och sprang ;)
men sen lära jag skynda mig till skolan igen för att hinna med bussen hem .
när jag kom hem från skolan duschade jag och nu hamnade jag vid datorn som vanligt.
har precis gjort spanska läxan, men kan fortfarande inte alla dom dära glosorna.
sen nu snart ska jag väl äta och efter det ska jag hitta på nått med malin & kanske
desereé vet inte vad dedde prata om :o , att hon inte hinner med 20 i sex bussen
och att hon skulle överaska mig ? :o aja får väl se hur hon gör . hoppas verkligen hon kommer iallfall :)
ska väl upp och kolla vilka folk det är vid ungdomsgården ska baka sockerkaka där tror jag
då måste man ju passa på :) justja imorgon har jag sovmorgon . HÄRLIIIGT ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0