fredag

hejsan .

idag knäppte jag, julia, magda , my & emma eriksson kompis kort :D
eftersom det är sista året vi går tillsammans så man vill ju ha ett kort där alla
vi är tsm :) hade ingen spanska idag HÄRLIGT . så vi skulle sluta efter engelskan klockan 10 över 2
men jag fick gå 20 i 2 för att hinna med en buss till resecentrum och möta upp rikard där
sen åkte vi buss hem till årsunda . när vi kom till årsunda så cyklade vi direkt till kevin för att rikards mamma
var där och höll på med folkrace bilen , eftersom det är tävling imon i storvik.
sen gick vi hem till mig & då somnade vi , iallfall jag :) sen åkte rikard hem och jag somna om till klockan sex då
var det mat . nu var jag nyss hem och packade kläder och sånt . ska sova hos rikard idag sen imon
åker vi tidigt till storvik . och när jag var hemma så kom emma, ellen , magda & my på moppe
haha hörde hur dom skrek i skogen så jag lära kolla va det var för nått , så var det dom xD .
men nu ska jag nog kolla på film sen blir det sängen tidigt :)
får se om jag hinner blogga imon .

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0