<3

den här kvällen var toppen !
malin kom till mig ungefär vid kvart över sex nånting så smsade jag desereé
och hon var vid ungdomsgården så vi stack dit . där var det som vanligt mycket folk
man kunde prata med . hade verkligen trevligt :) sjöng sing star typ hela tiden så nu
kan jag nästan inte prata ;) sen träffade jag rikard, petter, simon & jens dom hade ritat på marken med sån där krita som man alltid ritade med när man var liten ;) sen drog jag och desereé ut på en moppe tur med alex och viktor.
fast jag och desereé åkte på viktors moppe. åkte till macken och vände. sen drog jag och malin till ica och prata med rikardälsk ,simon, jens & marcus :)
sen vet jag inte vad desereé 
tog vägen :o, såg henne åka på bakom eddie och sen kom hon aldrig tillbaka . men hon åkte väl säkert
hem eller nånting sånt.  :)
sen blev klockan 10 och jag kännde att jag lära hem måste sova i tid så jag orkar med skolan imorgon.
har nog ingenting att skriva om nå mera tror jag . bloggar som vanligt imorgon :)



jag älskar dig rikard frank av hela mitt hjärta . jag kommer aldrig lämna dig .
utan dig vore världen helt meningslöst . jag vill att det ska vara vi för alltid
bara vi .
vi har haft så underbara dagar tillsammans i snart ett år . kan du
förstå ett helt år ? 365 dagar ? 12 månader ? det har gått så sjukt fort.
jag älskar dig lika mycket rikard frank . lova att aldrig lämna mig ?

/ din linnéa

godnatt på er !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0