saknar dig sis

hejhej :)

först skola idag då , var faktiskt skit bra dag . fast onsdagar brukar suga .
slutade 13.35 så då åkte jag till rc med marcus . satt där och väntade tills 20 över 2 så kom nästa
buss till årsunda :) , kom hem & pluggade lite spanska . sen drog jag frank & david till simon ,  satt där
& spelade spel & lyssna på musik (: sen så tejpade simon min & rikards ben & vi fick inte bort
tejpen heller , men tills slut fick david bort det ;) sen blev klockan runt 9 & alla vi blev rastlösa
så vi gick till byn , & när vi kom ut så var det vitt & snön bara rusa ner till marken . . .
inte så trevlig syn , vill att det ska bli sommar sommar sommar .

jag saknar sommaren 08 så otroligt mycket . har nog aldrig haft nån roligare sommar än då .
låg & stekte vid stranden varje dag , sen på kvällen var man med allt folk vid strandbaden &
kolla & träffa lite mera folk .  malin & fredrik blev tsm i sommras glömmer aldrig (:
men då kännde jag tyvär inte min rikard då . vi var bara med han ibland men det var sällan .
& jag var så dökär i "k" ,  & desereé och jag var tajta som cykelbyxor .
malin & jag åkte moppe , kollade på film vid hennes lägenhet där , vi tältade , grillade XD
haha när vi tältade & grillade då blev allt misslyckat , men fan vad jag skrattade helt sjukt ;)
har aldrig haft så roligt i hela mitt liv . kommer aldrig glömma minnena med alla . hoppas sommaren
09 blir mycket mer perfekt & då får jag nog spendera alla dagar med rikard frank , det kommer bli toppen ! sommaren 08 (:(


pussss ,  linnéa



Kommentarer
Anonym

jag älskar dig

2009-06-01 @ 23:05:30
URL: http://ddeseree.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0