lämnar dig aldrig

hallå :)

först var det skola , ingen sovmorgon för att vi har ändrat så att vi slutar tidigare istället suger . .
dagen var seg som vanligt . skit vidrig mat så jag kunde inte äta ;s
sen när jag kom hem så pluggade jag lite spanska .
finns inget tråkigare än spanska ;o helt sjukt tråkigt är det iallfall !
sen kom sara , gick vi till rikard , simon var där sen kom david (: kollade först på en skräck film
men den sög , eller jag spelade bubble jump på mobilen med rikard & ingen hängde med så vi bytte till nån
komedi film , hur skön som helst :D , as bra låtar på filmen oxå .
men kommer inte ihåg vad den hette ;o . handlade typ om två bröder som trodde dom var assnygga
& älskade att gå på discon , men dom kom aldrig in på några typ . sen när dom väl kommer in blir dom ibland
utskickade . dom dansar ASSNYGGT , XD , sen så blir dom ovänner och den ena flyttar till ett annat rum ;)
sen så skaffar ena en flickvän så ska dom gifta sig  , men så kommer den andra & spelar doms favo låt så gifter dom sig inte så blir dom bästavännerbröder igen , sen äger dom ett helt disco för sig själv :) , jag rekomenderar den filmen , det är sjukt rolig (:  .  ska väl snart ta & sova , så man orkar med skolan imon .

xoxo linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0