varför gör du så här ?

runt halv sex gick jag till malin i garaget.
eller hon mötte mig på tomtas vägen.
lära verkligen va med någon, mådde så dåligt .
vi typ lyssnade på musik & drack gott ;) sen så gjorde hon hamburgare med bacon ,
mumsigt ! sen satt vi oss vid tv och kollade på film i typ en halv timme sen fick vi för oss att vi skulle åka
pulka fast det var typ 20 minus & klockan va 11 . så vi tog plast påsar men det gick inte så bra,
så vi skulle gå hem till mig och ta mina madrasser och gå till grav kullarna. men när vi kom till mig var vi så jävla trötta och vi frös sönder så hon smsade hennes bror och han kom och hämta henne ;)
så nu ligger jag i sängen under täcket och värmer mig :)
ska nog kolla på film sen sova .



min älskade DC tröja !


den bjuder jag på :)


fetma jacka ,  ÄLSKAR !


puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0