update = dålig

har verkligen inte haft tid vid någon dator dom här senaste dagarna.
julafton: klockan 12 kom pappas släkt. började med att äta julmat, otrolig gott :D
sen öppnade vi julklapparna. pengar,kläder, högtalare + BAS !!! :D , snabb telefon skit cool.
sen kommer ja inte ihåg om ja fick nå mera x'D sen klockan tre blev det så klart kalle anka :D
sen vid fem åkte vi till anders,eva, tobbe & ante. där var hela mammas släkt.
började med att äta igen :o men ja fick inte i mig så mycket .var ju propp mätt.
sen öppnade vi julklapparna. fick mer pengar & inrednings saker till friggen, kläder.
åkte hem vid ett eller nått sånt. hade det verkligen roligt med släkten :)
fick 4 500 kr sammanlagt :) funderar på att köpa en 42 tums plastma tv men ja vet inte än :) och jag får ju inte glömma att ja fick friggen i julklapp heller. & den var inte billig. 30 000 nått sånt så jag är nöjd med mina julklappar :)
men julafton är inte så rolig längre. alla julklappar börjar bli mindre och mindre & det blir mer pengar.

juldagen: rikard ringde och väckte mig halv tolv & sa att ja skulle följa med till hans momor och äta med hans släkt.
hade en halv timme på mig att göra mig klar.. hade det trevligt där faktiskt :)
kom hem runt fyra och åt lite sen kollade jag och rikard på film sen somnade vi :)

idag: rikard vaknade halv elva och var pigg..
hur jobbigt som helst att kliva upp då. hoppade in i duschen sen vid halv tre åkte vi på bio med hans familj & elin,kevin, wiggo & wilma. kollade på Alvin & gänget 2 . skit bra ;)
men nu ska ja åka till rikard. blir att ja sover där idag tror ja .

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0