hur mogen får man bli ?

hatar tisdagar !
börjar med det roligaste ämnet eller så inte .. spanska.
fast vi gjorde typ ingenting kollade på film. fick MVG på min bild uppgift ,
skit stolt :) aldrig fått VG eller MVG nån gång på nått prov eller uppgift .
hade kör också så vi slapp matten. slutade dagen med no prov. kunde ingenting men vi får väl se hur det gick med det .
JAG ÄLSKAR SNÖ!
när jag kom hem trök jag på datorn sen somnade jag framför den . kan inte fatta att ja somna framför datorn.
men jag var så jäklans trött . har nyss ätit, vet inte vad ja ska göra nu. har engelska glosor tills imon men orkar verkligen inte göra dom.

xoxo




åt ju på donken med malin igår. hon har peppar i ketchupen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0