Min lördag

Min lördag bestod av att jag vaknade vid sex över att jag svettades, somnade om vaknade nio kunde inte somna om... Mådde skit helt enkelt! Sen vid halv elva gick jag till Amanda för att fixa hennes hår, sen åkte vi ett litet gäng till Bergby för att kolla på gamla fina bilar men till valbo kom vi och inte längre för Nicklas bil gick sönder på donken i Sandviken.. Så då va det bara att åka tillbaka till årsunda. Jag och Amanda köpte en sallad och satt och käka den ute, och sen drog vi till Sandviken och gick på dollar, efter de åkte vi till Jonny där alla var och umgicks där. Efter några timmar så åkte vi hem till Amanda. Fixade oss där, och sen drog jag, Amanda och Suzzie till Bergby för lite rock! Och jäklar vad kul vi hade, förfesten var det roligaste jag har varit med om! Vilka härliga människor!

Vid halv två kom Tobbe och Nicklas å hämta oss, käkade på Max var det godaste jag har ätit kändes de som! Mums. Kom hem vid tre ungefär :) mycket, MYCKET trevligt kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0