Måndag & Tisdag

Hallå i stugan.
Igår (måndag) skola som vanligt, aldrig varit så trött i hela mitt liv. Vela dö. Åkte med Louise, hennes mamma och Susanne till Gävle för Anna-Carin och Susanne skulle tatuera sig :) och när vi satt där och vänta mös vi med kattungarna så länge, guuuuud vilka söta! Kunde stoppa ner en i fickan och åka hem. Sen när vi kom hem drog vi ut på en skön Powerwalk!

Idag: var jag faktiskt ledig! Och jag fick äntligen sova ut, var super skönt! Sen har jag pluggat hela dagen. Sen när vi väl skulle äta middag så säger lillebror att det var en liten fågel som flög in i altan dörren så jag gick ut och kika och där på baken satt fågeln, satt ute där ett bra tag och kolla om den flög iväg men efter en stund kom de tre kråkor och attackera han, jag börjar till och med grina(?!!!!) jag? Grina? Över en fågel? Helt sjukt, kände mig som en flicka på tolv år. Men jag tyckte så synd om stackarn! Har i alla fall varit på en Powerwalk idag också :) och nu ligger jag rak lång i sängen och ska äntligen få sova igen :) godnatt!

Söta kattungar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0