Maskerad dräkt

Hejhej! Vid halv ett åkte jag och Karin till Gävle sjukhus, mötte upp Evelina där och sen åkte vi upp till kirurgen där vi ska praktisera i fem veckor, just nu är jag inte så taggad för både jag och Karin ska jobba första helgen.. Förstår inte varför man ska ha praktik på helger för? Vi går ju inte i skolan på helger? Helt värdelöst.. Aja! Sen åkte vi hem i alla fall. När jag kom hem var det bara att börja plugga till matte provet som jag ska ha i morgon.. Inte taggad!

Har även fått hem min maskerad dräkt!
Jäkligt kort men men ;) haha! Nu taggar jag alla halloween fester. Men nu ska ja ta och sova :) godnatt!

Här är min maskerad dräkt, men har även knä strumpor, hatt och nå mera som är med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0