Lördag kväll

Varit flaggvakt på crossbanan hela dagen! Lite kallt om fötterna var det men sen blev det varmare på dagen som tur var! :) lillebror kom femma, han körde med nybörjarna och tjejerna men tyckte det var riktigt bra av han att komma femma :) på slutet stod jag och lillebror flaggvakt åt pojkarna som har kört i några år, vi stod precis på ett hopp och jag kan inte beskriva känslan. Det var helt otroligt! Går så ruskigt fort och crossarna var över oss, helt otroligt! Vill också åka :( nog prat om cross! Nu har ja nyss duschat och fixat mig och ska snart bege mig till festligheter med några roliga prickar som t.ex. Mattias, Martin, marielle och Kristian! Ska bli skoj :) så nu drar jag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0