min skolavslutning!

Fööörlåt för att jag har inte bloggat men har vart så mycket nu men skolavslutningar hit och dit och massa packning å allt! Var på lillebrors skolavslutning i onsdag och på min egen igår. Igår kväll drog ja först till pizzan och käkade med fina flickor; Emma, Hanna, Josefine & Moa! sen drog jag, hanna och Josefine till stranden för alla va där. Men Emma & Moa lär dra hem å hämta drickan först. När vi kom dit hade tydligen polisen varit där för att alla 95:or hade förstört vid cp huset så då trodde dom att de var vi så dom tog allas person nummer, men vi blev lite arg så vi sa att det inte var vi och då trodde dom på oss som tur va, blev riktigt arg där ett tag så kunde inte vara kvar så gick en bit själv. Och när jag kom tillbaka hade dom hällt ut allas alkohol utom min, aldrig vart så lycklig i hela mitt liv! Tror dom inte såg min väska, hihihi! Blev riktigt mycket folk där ett tag, hur roligt som helst!

Sen tvingade Albin och Martin iväg mig, Eddie & Marcus till nån jäkla stuga i Hyttmarken.. Så vi åkte dit och drack lite, även Henke x2 var där :) Sen vid ett gick vi hem, kändes som att det tog evigheter, plus att jag hade två pojkar vid namn Albin & Martin som bara läraaaa hålla på.. Ska nog aldrig ha skjorts på mig i alla fall inte korta ;) haha!
pojkar säger ja ju bara. Men sen kom vi fram till byn och där stod det lite folk så prata med dom ett tag.

Kom hem vid tre och då mötte ja papsen som skulle upp å jobba!
Blev ett lång inlägg de här.. Nu måste jag packa!! Ska till Arlanda ikväll. :)
Fina lillebror & hans bästavän
har så många bilder men hinner inte lägga upp dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0