Tidsfördriv

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Malin
Sång du lyssnade på: Get Rhythm-  Joaquin Phoenix
Gången du grät: Jadu..

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Det vet man aldrig
Varit kär? Mm
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER (FÖRUTOM SVART/VITT)

Färg 1: Lila
Färg 2: Turkos
Färg 3: Röd

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Yes! :)
Fått ditt hjärta krossat: Jao
Skrattat så att du har börjat gråta: Gör jag alltid haha!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nä
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Mm
Kysst en kompis: ja en killkompis...

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Nästan alla
Hur många barn vill du ha: 2 tror jag
Har du några husdjur: nej
Vill du ändra ditt namn: Ja 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fira mig med min underbara familj/släkt
Vilken tid vaknade du idag: 11.00
Vad gjorde du igår runt midnatt: Festa
Någonting som du längtar till: Tills jag blir 18 år!
Senaste gången du träffade din pappa: Igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: De du
Vad lyssnar du på just nu: Ingenting
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hahaaa ja
Vad gör dig irriterad just nu: Just nu? Ingenting
Vad är ditt namn: Linnéa
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Fiskarna
Kille eller tjej: Ja jag är tjej
Hårfärg: Ljusbrun just nu, men olika nyanser! 
Långt eller kort: Jag har inte kort men inte långt hår heller, haha
Längd: 175 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Snäll, glad, ställer upp för familjen, släkt & vänner
Piercings: öronen
Tatueringar: Ingen, men ska nog bli snart!
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Ingen
Piercing: Öronen
Tatuering: Hoppas på att ja får göra en snart
Bästa vän: Maria Berglöf, Emma Ivarsson, Emelie Forsberg, 
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Ingen
Vaccination du minns: Stelkrampsprutan
Konsert: Hmm.. Kommer inte ihåg min första
Förälskelse: Jadu.. 
Alkohol du drack: Hur ska ja komma ihåg det? 

JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: Göra klart listan
Lyssnar du på: Inget
Väntar du på: Bättre tider

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Sjuksköterska

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Romantisk
Snygg mage eller snygga armar: Armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar 
Känslig eller inte: Känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Tveksam

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Tror jag inte
Tappat glasögon eller linser: Nej 
Haft sex på första dejten: Haha
Krossat någons hjärta: har jag säkert
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland
Mirakel: Ibland
Kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Himlen: Vet faktiskt inte
Tomten: Nä :(
Att kyssas på första dejten: Första är för tidigt
Änglar: Vet inte

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: NEJ!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj, vänner, släkt & kärlek
Vad vet inte så många om dig: Ja det säger jag väl inte här? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0