rally bilder

riktigt långtråkigt på den dära körkort grejen, men det var lite intressant.
trodde tårarna skulle komma ett tag där när dom börja prata om alkohol och att köra bil.. tänkte på dom finaste änglarna, mikael och patrik..
slutar halv åtta så då åkte vi drive in på donken och tog hem maten. riktigt gott.
imorgon blir det jobb från 07.00 vet inte än hur länge jag jobbar. sen åker jag med mormor halv sex till moster och morbror och sover där igen! sen på torsdag är det skola.
men nu ska jag snart gå och lägga mig puss godnatt.
bilder från rally i lördags
världens bästa
många skotrar var vi å
hjärtat mitt
jäklar äckliga bro som gick sönder när vi åkte över den.. sen när  vi skulle hem gick jag över, usch!


Kommentarer
Joss

Hääärliga bilder =)

2011-02-10 @ 16:12:10
URL: http://sickbitch.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0