20/8

första dagen i skolan . .

gick upp klockan 7 ungefär , jobbigt ! började fixa mig , men blev klar allt för tidigt
blev klar ungefär kvart i 8. sen vid kvart över gick jag över till hanna för jag skulle åka
med henne , emma , anton & hannas pappa in till skolan , tur att man slapp åka buss :)
när vi kom till skolan såg jag julia det första jag gjorde , har inte sett ungen på 10 veckor !
och desamma med my & magda . sen gick vi in i aulan alla 9:or . sen gick vi till klassrummen
prata lite där , fick papper , skåp nyckel . fick iallfall bra skåp den här gången , fast tycker synd om jullan ;)
sen käkade vi , ingen skillnad i matan . efter det drog vi till aulan igen och då blev vi indelade i grupper
jag & emma fick ju toppen grupper HOST ! . .  skulle göra några uppgifter .
blev klar till halv 3 och då skulle lärarna rätta . klockan 20 över 3 gick bussen hem & där satt
min rikard :) följde med han hem sen drog vi till kevin & fixade rikards folkrace bil . fast jag drog hem ganska
fort för att käka våfflor . & nu sitter jag hos rikard ska väl snart hem & sova . hur trött som helst :)

/ l'ERIKSSON





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0