Tack!!

Har fått otroliga bra tips! Tack så hemskt mycket, ska verkligen ta in det ni har sagt och försöka så gott jag kan! =) Super gulliga tack så mycket! =) 
 
Idag ställde jag klockan på tio för att jag lär tvunget vända tillbaka dygnet eftersom att skolan börjar imorgon... Men jag låg kvar tills klockan tolv.. Orkade verkligen inte gå upp kände jag =) Men nu har jag ätit min brunch som innehöll hallon smoothie och två mackor med ägg, utan smör till och med! Skulle egentligen åka skidor med lillebror nu men eftersom att det tydligen har regnat i natt och i morse också är det minus grader nu så är det troligtvis isbana där nu.. Och jag som inte har åkt skidor på flera år ska nog inte åka då haha.. Därför ska jag ta på mig broddarna under skorna och ut och gå! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0