Mycket att göra

Har inte haft nån blogglust att skriva dom senaste dagarna, eftersom att min älskade morfar gick bort så har jag sovit hos mig käre mormor hela den veckan och sen har jag haft så otroligt mycket att göra på dagarna.. Och på helgerna har jag bara varit ute och åkt bil med min älskade vän Louise. Så skönt att bara ta en sväng och koppla av. Nu har jag bara en uppgift kvar i skolan och sen är det höstlov och efter det har jag praktik i fyra veckor, ska bli skönt att komma ifrån skolan ett tag nu känner jag! Men i helgen blir det mycket festligheter, skönt att göra nått roligt! :) Nej nu ska jag forstätta plugga.. Pussar och kramar
 
Har även gått och blivit med bil! super sött och fin. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0