Lördag!!

Heeeeeej! Har haft en toppen lördag med mina fina vänner, förfesta och fixade mig hos Amanda och Tobbe! Jag, amanda och Suzzie började vid ett att göra oss klar, knäppte även första då ockra, sen kom det fler och fler folk och tillsluts satt vi äntligen på grillen! Vid halv åtta traska vi iväg till strandbaden för att lyssna på Black Raven!! Det var galet, jätte roligt att träffa massa folk man inte sett på super länge. Dansade exakt hela kvällen! Men sen tappade ja bort alla så drog på efterfest i lingvalls husvagn med Henning och Petter men sen kom de lite fler folk :) va faktiskt hemma i skaplig tid, tror ja kom hem tre! Men hade i alla fall super trevligt!!

Kommer en bild nu, sen kommer de flera när jag har tid!
Kärlek till dig min fina vän!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0