Sista mars

HEJ! Kom ju på att i Onsdags så var jag och käkade med Louise & hennes pappa. Dom bjöd mig på mat, snällt av dom! I alla fall så var det ju fredag igår och jag hade inte tid att blogga, eller jag hade väl ingen ork om jag ska vara exakt! Slutade som vanligt 20 i elva, eller om hon va tidigare kanske (?) Gick till swedbank och blev nyckelkund så nu kan jag beställa kläder från internet och betala dom själv osv! Sen gick jag ut och käkade med moster & Carina. Hade mycket trevligt =) Sen åkte jag hem på bussen med Louise. Gick raka vägen hem och kikade på big brother som jag har missat hela veckan, bara älskar att dom har rockabilly tema hela veckan!! Senare på kvällen traskade jag till Louise, gick till Amanda & Tobbe där det var lite folk, snackade om morgondagen (alltså idag!!) Sen åkte vi till Sandviken och prata med lite folk. Kom hem vid halv ett, skönt att komma hem före fyra som det sällan blir att man gör! Blev lite blandade känslor igår kväll men det är som det är.
Nu har jag precis dammsugit mitt rum och förkylningen börjar komma sakta fram igen.. Känns som att jag aldrig har blivit frisk! Men aja.. Nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0