min helg

Hej! Har inte varit så mycket skrivande här i helgen, men i fredags så beställde jag pappa & gustaf mat från Wallis. Mamma hade fortfarande inte kommit hem från kryssningen så blev att vi beställde där som vi alltid gör när mamma är borta ;) Vid kvart över sex övningskörde jag till Färnbo för att där skulle vi hämta upp mamma. Höll på att köra över en älg och sen när vi väl kom till Färnbo så stod polisbilen vid pizzerian, nervös man blev fast man visste att man inte hade gjort nå fel! Åkte sedan hem och då gick jag och umgicks med Marcus, Sara, Jim & Johnny. Åkte till Sandviken och kika lite sen till Årsunda på en liten fest där folk va som man inte träffat på år och dar! Och jag va nykter på fredagen fast ändå så ramlar jag på en trapp och får världens största blåmärke på stjärten och ryggen, inte skönt! Men kul hade vi i alla fall åt det ;)
Lördag: Vaknade med världens huvudvärk och mensvärk. Och när jag får mensvärk så finns det inget att göra åt, höll på att grina ihjäl mig för det gjorde så ont! Men det brukar bli bättre om jag ut och går så jag tog på mig kläder och drog till Louise för att sedan gå till pizzan för hon skulle äta bakismat. Följde med henne hem en stund också och sen gick jag hem och knarka värktabletter och åt grillat för första gången för i år! =) Gott som tusan!! Sen på kvällningen så umgicks jag med lite folk och senare på kvällen gick jag, Louise & Jocke till Putte för att umgås och dricka med folk. Skulle va nykter men gick ju inte skit bra det där.. Blir så när folk bjuder på grogg! Men aja roligt hade vi i alla fall, sen skjutsade K hem mig.
Idag: Har vi ställt klockan till sommartid! SKÖNT fast ändå inte eftersom att vi mister en timme, men skönt att det blir ljusare på kvällarna! Har i alla fall inte gjort nånting idag. varit ute en stund men tyckte det var lite kyligt idag så håller mig inne idag tror jag.
Blev långt inlägg det här!
min outfit för i fredags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0