låångt

Jaja det är riktigt dåligt med inlägg här för tillfället men har inte tid att blogga =) Har för det mesta varit hos Louise och bara tagit det lugnt och varit ut och gått i fin vädret! Har även varit till Torsåker till nå äckligt jäkla spökhus med Louise och grabbarna grus som innehåller Eddie, Macke & Emil. Värsta jäkla stället jag har varit på i hela mitt liv.. Trodde vi skulle dö där! För det första så var det mitt ute i skogen, och då menar jag verkligen mitt ute för det andra så körde vi fast där spökhuset var och jag fick världens panik, så säger Emil att en flicka blev mördad i ån som var där för super många år sedan, blev ju inte bättre av att han sa det... Men vi kom loss till slut och pojkarna gick till det där huset medans jag och Louise satt i bilen med dörrana låsta och hade panik för att vi inte hade täckning, kom nästan några tårar där haha! Usch vad rädd man var. Aldrig mer säger jag bara.

Idag har jag trots min onda förkylning varit på riskettan med några flickor från klassen, blev riktigt jobbigt där ett tag. För dom pratar ju om alkohol och drogen och det första som kom upp i mitt huvud var våra fina änglar Mikael och Patrik.. Så det var riktigt jobbigt där ett tag! Men efter det så gick jag till lokalen och då blev det dans på full volym! Klockan halv elva gick jag till min kära granne Louise och pratade och kikade på film. Sista natten hon sover där nu för sen ska dom flytta :( Okej inte nå långt.. Typ 100 meter, men ändå!
Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon för att åka till trafikskolan igen och köra, sen blir det åka till Valbo med min älskade mamma =) Blev ett lååååångt inlägg, och med det säger jag godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0