Söndag

Klockan ringde sju... Va död! Men va bara att pallra sig upp, åkte till Sandviken så vi va där till halv nio och sen började jag och Karin paddla oss iväg, va faktiskt riktigt roligt i början och va forsar som man skulle åka igenom, lite läskigt för man vela ju inte vicka! Men som tur klara vi oss :) sen på slutet va vi så förbannad så vi svor varje sekund.. Frös just då ihjäl och va super hungrig! Pappa kom och hämta mig i högbo och sen åkte vi raka spåret hem, käka och sen la jag mig på soffan med hundra filtar och sov. Vaknade och va sjöblött av svett! Trodde inte jag skulle få säga att jag svettades den dagen men tydligen!

På kvällen blev det bb final hos Amanda och Tobbe med Macke, Suzzie och Nicklas :) mycket trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0