Varje litet ögonkast

Hej! Har inte skrivit här så mycket nu. Igår hade vi en lektion från kvart i tio till halv elva tror ja? Helt ovärt.. Varför ska man ha en lärare som är politker för? Visst riktigt skönt att vara ledig och så, men ibland hör ingen av sig så man sitter i skolan i onödan.. Aja! Åkte på fem över ett bussen la mig i sängen och sov lite. Sen vid sju gick jag till Louise och då kom Robin & Calle, åkte till Johan och hade riktigt trevligt! Sen åkte vi till staffan men vi stod bara ute och prata, myste. Kom hem halv två nånting, somna på en gång!

Vaknade tio(?) Konstigt nog.. Brukar aldrig vakna tidigt! Men så åkte vi till valbo jag och mamma =) Kom hem med lite små saker =) Bilder kommer sen. Nu ska jag snart äta, eller ja vid sex kanske. Sen ska jag jag till Sandviken och umgås Robin, Madde & anders. Ska bli så trevligt så :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0