Min helg

Hej på er!
Fredag: Var ju som sagt ledig då, åkte med Louise och Staffan in till Sandviken så släppte dom av mig vid Jossan och där lokalen var. Gick dit och då var även Emma K där, sen drog vi till pizzan och käka med Stoffe. Efter de tillbaka till lokalen och då kom det lite folk =) Fyra från min klass och sen var det andra folk med. Åkte hem vid elva och då drog jag på efterfest hos Pant. Åkte med Emil klockan två hem. Hade super trevligt!
Lördag: Vaknade av dom här härliga smsen från herr Andersson!
Vid halv sju kom Jossan, Julia & Lisa hit och förfestade, sen skjutsade min kära mamma oss till Hammarby. Var stramt ibörjan men sen så drog vi upp på dans golvet och dansade hela kvällen! Hade jätte trevligt och blev inte bråk ( vad jag såg i alla fall) så det var rätt skönt =) Mycket nytt folk man lärde känna och även gamla vänner som man inte träffat på jätte länge. Som sagt så var min kväll helt toppen!
Söndag: Idag är man som sagt sliten, men det ska man vara på Söndagar för söndagar är värdelösa.. Har inte gjort så mycket idag mer än att legat i soffan och ha haft världens mensvärk! Nu ska jag kika vidare på datorn och sen ska jag mysa framför tevän med min familj. Hoppas eran helg har varit bra!
fredags bilder
Isabell & Josefine 


Emma












Lördag:











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0