Helg

Hej! Igår hann jag inte blogga, eller jag tänkte väl inte att jag hade en blogg igår.. haha! Men slutade 20 över 10 tror jag hon va igår. Redovisa bara sen fick vi sluta. Åkte hem på fem över ett bussen, käkade lunch med Emelie i årsunda =) hade mycket att prata om! Sen gick jag hem och la mig på soffan och kikade på några avsnitt av One tree hill och efter det blev det mat & sen kom pojkarna Robin & Calle, efter en liten stund kom min saknad vän Sara hit. Så underbart att se henne igen. Sen åkte vi och hämta Louise satt där ett tag och sen tillbaka till min frigge. Senare på kvällen så åkte vi till Kristian och Marielle för där var även Martin & Biffen. Hade riktigt roligt =) Var hemma vid två.
Idag vaknade jag vid ett tror jag hon va! Om det inte var senare. Har färgat håret så har precis sköljt ur det, får se hur det blir :) Ikväll lutar det nog mot skridskor, haha! Har inte åkt på hundra år.. Får väl se hur det går. :)

En bild som väcker fina minnen i rättvik med min fina Madde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0