Bra slut på jullovet

Hej! Har inte bloggat nått idag heller pga att jag är så sliten, förstår inte hur jag kan bli så bakfull?! Det är ju nå fel. Vill ALDRIG se mer alkohol. Men i alla fall så gick jag och Louise till Patrik igår på kvällen och där var Patrik och Lingvall, sen efter en lite stund kom Emil. Lite senare kom min snälla mamma och skjutade upp oss till Pant. Satt där och drack och hade super trevligt, ramlade inte folk då & då. Hade riktigt kul. Åkte hem vid fem med Madde, lingvall och två andra pojkar. Mådde så jäkla illa, tror de där vinet jag fick av Louise var dåligt eller nå så har suttit sittandes och sovit.. Var icke skönt och rekomenderar det icke!! Vaknade vid tio och hade världen nackspärr så då la jag mig ner och sov. Vaknade kanske halv två och gick ner och till kylskåpet och bara önskade att det var nå gott där inne och där stod det två underbara räkmackor som min älskade mamma hade gjort åt mig. Världens snällaste!

Har kollat på film med familjen sen när dom kom hem från valbo. Och nu sitter jag hos My i Sandviken och snart kommer Magda! Kommer ha det mysigt här ikväll, kika på film och bara prata en massa =) Blev en lyckad helg trots allt. Ett bra avslut på jullovet =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0