20110113

Hej! Blev inge bloggade igår, men i alla fall så var jag i skolan från 10-11.20 sen fick jag helg!! Riktigt skönt, så gick till stan och käkade ute med min moster. Mysigt och nyttig mat för en gångs skull =) Åkte hem på fem över ett bussen och jag vela verkligen inte åka buss hem men den här chauffören körde mycket bättre. När jag kom hem gick jag och Louise ut på en powerwalk, är så duktiga hon & jag :) Gjorde inte så mycket mera igår, la mig faktiskt före elva igår fast jag är ledig idag. Så nu är jag riktigt utvilad bara att jag har super ont i huvudet.. Hoppas på att det går över bara! För ikväll blir det tjej middag först och sen blir det lite partaj =) Kommer bli super!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0