fredag innebär helg

Hej! Eller ska jag säga godkväll kanske? Som ni ser har jag inte bloggat nått. Var först i skolan från halv nio till kvart i elva, skönt att sluta tidigt men jobbigt att vänta på bussen men som tur var pappa i sandviken så jag åkte med han hem. Skönt att komma hem i tid! Sen när jag kom hem tvättade jag sängkläder, åt lunch och pluggade en massa körkortsteori! Sen vid fem körde jag in till Sandviken med familjen, gick riktigt bra. Gick på bio, blev "en gång i Phuket" kanske hur bra som helst, verkligen super rolig. Brukar vara dryga filmer men den här var riktigt bra :) Nu ligger jag och kolla på gaygalan. Ska väl sova snart, skön fredag.


Kommentarer
maggie

vi är sååå söta sörru! love u to <3

2012-02-10 @ 22:47:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0