Tisdag

Hej! Idag blev det en tripp till Sandviken med Mamma & Lillebror. Käkade först lite lunch på American och sen skjutsade vi Lillebror så han fick klippa sig, super bra blev det! Sen åkte vi hem och drack lite kaffe och kollade i taxfree katalogen som vi fick idag, snart bär det av till ett varmare land! Ska bli så skönt =) Nu sitter jag och väntar på att Emma ska sluta, får väl se vad vi hittar på =) Blev i alla fall jobb igår kväll, jobbet ringde och ville ha in mig för att det saknades personal, och självklart sa man inte nej =) Sen efter jobbet stack jag till Emil och kika på lite film, och efter det till Louise och prata en lite =) Nej nu ska jag nog avrunda här. Ha det bäst. 
 
 
Foto: Beställer från taxfree katalogen, snart far vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0