Summer

Hallå där! 
I Onsdags var jag och Emma till Sandviken och hämtade ut busskorten sen köpte vi thaimat som vi tog med oss till hennes stuga och satt där och åt, super mysigt! Vi fick även besök av hennes syster och hennes tre gullungar till barn. Vid fyra åkte vi till Emma och fixa lite. Sen på kvällskvisten kom Emil så drog vi ut i båten och Emil fick en rejäl gös. Sov hos Emma sen, åt kvällsmacka och drack varm choklad! Mums. 
Igår började Emma jobba två så jag åkte hem och la mig rak lång i solstolen. Super skönt att värmen äntligen har kommit tillbaka! Sen på kvällskvisten gick jag till Ica och köpte lite gott till maten vi skulle göra. Så efter det åkte vi till Emma och gjorde mat blev gös, potatis, och våran gooooda sås! Bjöd även dit Emil eftersom att han fick upp fisken ;) Blev super gott!! Sov inte hemma den här kvällen heller.. Hehe! 
Idaaaaaaag är det äntligen fredag!! SOM JAG HAR LÄNGTAT! Nu är det äntligen dags för folkracefestival och det innebär grogg! Har varit hos Emil och kikat på tv sen följde jag med han och David till ica, för att stor handla ;)
Kom nyss hem, väntar på mat sen blir det grogg!! 
Roligt inlägg det blev... Aja, är lite för taggad för att blogga tror ja. heeeejs! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0