Folkracehelgen

Hej mina vänner! Glad att ni fortfarande är här inne fast jag är så OTROLIGT dålig på att skriva, men min kära dator är sönder, pga att vi har fått nå nytt system i skolan så då funkar inte min dator tydligen.. Men ska fixa det imorgon och då lovar jag att jag ska blogga =) För nu har sommarlovet slutat och skolan har börjat igen. Skönt att man är trea nu och går sista året!! Känns som att det här året kommer bli grymt roligt med massa festligheter och tok.
 
Men som sagt så mitt senaste inlägg här så skrev jag om folkracefestivalen på Lördagen, och då kan jag säga att det var MYCKET mera folk än på Fredagen. Och som sagt är det tradition för mig att stå på bordet och dansa och det blev även så det här året ;) Man lär väl bjuda på sig själv ibland? Men hade i alla fall super trevligt. Men mindre trevligt på väg hem, men det tar jag inte upp här! Sen på söndagen var nog vi alla döda, pappa kom och hämta mig vid två tiden, försökte få i mig lite mat. Men sen på kvällskvisten åkte jag och Emma till Sandviken och köpte världens godaste bakis mat!! Sen tog vi det bara lugnt och kolla på film =) Så såg min förra helg ut. 
 
Barn under 18 bör ej se denna bild ;)
Foto: Nu är dunken framtagen!
 
Foto: Grogg i kvällssolen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0