Vila i frid!

Mamma ringde mig klockan tio och lät ledsen, fick världens panik och trodde det hade hänt nån i våran familj nått.
Men hon sa att min lillebror var på väg hem för att Marcus har kört i hjäl sig. Det blev alldeles tyst och tomt inom mig, jag visste ju att Gustaf kände han väl och att Marcus lillebror och gustaf umgås ofta och att Marcus brukar skjutsa hem Gustaf ibland. Förstår inte varför alla unga ska gå bort så tidigt här i Årsunda. Nu får det vara stopp på det hela :'(! Jag tycker så otroligt synd om hans lillebror och hans hela familj + släkt. 21 år, hela livet framför sig..
Vila i frid Marcus!
Nu ska jag gå ner och pyssla om min underbara lillebror som är så ledsen, stora syster älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0