Power walk

Hej, dåligt med bloggande I know. Igår var jag så trött så orkade inte äns tänka på att starta datorn, var till valbo med Malin en sväng först åt på Ikea mums! Kom hem vid sju tiden kanske? Sen la jag mig på soffan och gick och la mig tidigt. Hade lång sov morgon idag, började halv ett så var riktigt skönt att få sova :)

Har nyss varit ute på en powerwalk, eller ja jag gick klockan sex och kom hem vid sju :) Riktigt skönt att gå själv ute när det är lite små kyligt och solen skiner plus att man har bra musik i öronen. Ska försöka att gå varje dag. Hoppas att jag gör det! Har nyss duschat och nu ska jag gå ner och kika på "Bonde söker fru"!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0