Man mår som man förtjänar

Vilken underbar kväll jag hade igår! Riktigt trevligt. Åkte in med fem bussen till Sandviken, sen fick jag och Jossan skjuts till stan och där efter åkte vi och käka med Emma. Sen gick vi hem till Emma och börja dricka, Sara, Nicole, Anela & Elida kom lite senare. Hade riktigt trevligt! Sen fick jag, Jossan, Emma & Sara skjuts av Dennis till rc. Satt där och vänta på min buss som gick 10 i två. Var riktigt skönt att komma hem i sängen =) Idag vet jag inte om det blir bio eller 20 års fest, får se vad som väntar =)


Kommentarer
House rockin' boogie pinup - Emelie ´

Ge mig ett bud snygging :)

2011-09-24 @ 17:04:51
URL: http://emelieyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0