Party all night long

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit, men har verklingen inte haft tid. Igår åkte jag och mamma först till valbo vid två tiden ungefär köpte två par jeans och en vinter jacka =) Sen skjutsade hon mig till Jossan, satt där och prata och sen åkte vi och beställde mat, blev kebab med strips för min del. Mums! Sen började vi fixa oss och förfesta lite, klockan nio gick bussen till Järbo och den var PROPP FULL, fick nästan panik för det var så mycket folk! Var riktigt roligt i alla fall igår kväll i Järbo. Dansade och hade mig =) Jag, Jossan, Didde och robin? fick skjuts från järbo till donken sen satt där ett tag och åt sen började vi gå mot bj.. Men som tur har Josefine en sån snäll mamma så hon kunde hämta oss =) Gick och la oss fyra ( i vinter tid) 

Idag har vi varit död hela dagen, legat i sängen och kikat på tevä och ätit chips så det bara skriker om det! Har nyss kommit hem till fina Årsunda också. Ska väl duscha eller nått så jag blir piggare! Så otroligt trött. Ikväll blir det nog att prata med Louise och kolla på film, känner att jag behöver någon att prata med idag. Bilder kommer senare =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0