Lördags

hej! Nu ska jag berätta om min lördagkväll, tyvärr inga bilder med Isabell tog några bilder senare på kvällen så kanske kan sno åt mig några senare. Började med att jag cyklade till Tobbe där lite folk var, hade inge dricka men som sagt så ville Mattias supa mig under bordet så jag blev lite rund om fötterna i alla fall.. Haha. I alla fall! Vid tolv ringde jag min käre kusin och frågade vart han var, och då var det tydligen fest vid lunds bystuga så jag, Mattias, Martin & Becka cyklade dit och hade det riktigt roligt! Maria & Emma hade tydligen 18 årsfest där, dansade hela natten lång! Det var därför jag inte mådde så bra på söndagen och det tackar jag Mattias för ;)

Och på söndagen var det bara att kliva upp tidigt och fara iväg till Gävle på kalas, blev bjuden på god mat =) Sen på kvällen så blev det pizza, cola och chips. Bättre bakis-mat kan man leta efter!
Idag har jag varit i skolan, tog en lång sovmorgon också. & fick även skjuts av Emelie till skolan, det tackar jag så mycket för =) vi hade psykiatriprov och gick väl bra tror jag. Sen hade vi ca två timmars hål? Eller en kanske det var. Så jag, Jossan, Jennhy & Mathilda satt och prata om allt mellan himmel och jord =) Sen slutade vi fyra. Åkte med min kära mamma hem, hon fyller även år idag! Grattis till henne. Så när vi kom hem så åt vi god mat och hade fin glas och allt! Åt även tårta, mums.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0