Helg

Hej! Har inte bloggat på länge pga av att inte blogg.se i mobilen inte funkar för mig.. Har ingen aning om varför! Igår kväll så var jag först hos David med han & marcus, sen kom Petter & Albin så jag och David följde med dom till Storvik för att hämta Daniella. Sen åkte vi till kyrkogården för att fira världens finaste Mikael på 20 års dagen. Saknar er killar det ska ni veta, älskar er! Sen åkte vi till Albin en stund, men jag var inte på så toppen humör sens vi var på kyrkogården så jag gick hem. Skulle ändå upp tidigt idag, också kändes det som att jag hade feber!! Hoppas ja inte blir sjuk.


Idag har jag som sagt klivit upp i tid, eller jag vaknade kvart i tio av mig själv. blev väl så när jag gick och la mig klockan elva igår. Riktigt skönt faktiskt! Så då åkte jag, pappa & lillebror till crossbanan för att kika på tävling :) Gud så sugen man blir på att åka!! Men några olyckor blev det, blir ju så när det är motions tävling, alla blir trötta i slutet och då orkar man inte hålla uppe crossen. Nu på kvällen har jag bara varit hemma, riktigt skönt faktiskt! Och nu ska jag sova, klockan är till och med före tolv! Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0