Mina två dagar

Hejhej!
Som ni kanske ser så har jag inte skrivit nått och det beror på att jag knappt har nå internet kvar i mobilen, men får mera den 8 december.. ett tag kvar men men! Sitter i alla fall just nu på mosters dator. Har i alla fall jobbat i två dagar nu, igår började jag klockan halv två. Riktigt skönt att jobba eftermiddag, inte lika stressigt och inte mycket folk heller =) Fast igår kom det in fem nya patienter, ganska mycket för att vara på en kväll! Men roligt att man har nått att göra.

Idag började jag klockan sju, jobbigt att gå upp halv sex bara! Fick även ta venprov, och för er som inte vet vad det är så är det när man tar blodprov i armväcket. Hur roligt som helst! hihih. Känner mig som en anställd där just nu, riktigt roligt. Och ännu roligare är det när Karin jobbar där så vi kan gå tillsammans och göra massa saker!
Har jag skrivit att jag har varit på en bröstoperation? Aja, jag och Karin har i alla fall varit på det förra veckan tror jag att det var. Var riktigt intressant faktiskt! Men lite läskigt när dom tog bort hela bröstet. Men trodde att det var värre än vad det var =) Nu sitter jag i soffan. Jag, moster & Thomas har precis kikat klart på bonde söker fru & Berg flyttar in. Ska väl ta och sova nu =) har sovmorgon i morgon, klockan ringer inte förns klockan halv åtta ;) riktigt skönt! Sen när jag har slutat åker jag till Årsunda för då tar jag lång helg. Ska bli riktigt skönt.

Blev ett ganska långt inlägg. Blir så när man inte hinner/kan blogga på dagarna. Nu ska jag sova. Godnatt på er =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0