This is the life

som sagt så har jag inte tid att blogga.. känner att jag inte ska slösa bort min tid när det äntligen är varmt å skönt!
fredagskväll umgicks jag med emelie lindgren, var nere vid stranden med några. lördag var jag på crusingen och igår låg jag
bara och sola hela dagen! Gud så varmt det är, känns som sommar! Idag efter skolan kom mamma och hämta mig så åkte vi
till valbo en sväng. Dom har ju även öppnat "Vila" nu och hittade en klänning/linne och ett par höga byxor! Riktigt nöjd :)
Snart kommer Malin, vi ska dra ut på en promenad i det fina vädret!
later



Kommentarer
jossan

hahaha hoppsan :D

2011-05-09 @ 19:07:54
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0